יום שישי, 7 בנובמבר 2014

מלך האריות 1 לצפייה ישירה



 

מלך האריות 1 לצפייה ישירה


צוק התקווה באפריקה שולט אריה אציל בשם מופאסה בבעלי החיים כמלך. למופאסה נולד בן, סימבה, שעתיד לרשת את הממלכה אחרי שמופאסה ימות. לסימבה דוד קנאי וערמומי בשם סקאר החומד את השלטון בממלכה וכורת ברית עם הצבועים על מנת להפיל את מופאסה. מופאסה מציג לסימבה את הממלכה אך מתרה בו שלא ייכנס לשטח השחור המסוכן. סימבה סקרן ופזיז וסקאר מספר לו כי האזור המכוסה בשחור הוא למעשה בית קברות לפילים ובכך מעורר את סקרנותו של סימבה ללכת אליו. סימבה משכנע את חברתו הלביאה נלה ללכת עמו ל"בית הקברות לפילים" והשניים יוצאים לדרכם. כאשר מגיעים סימבה ונלה ל"בית הקברות לפילים" הם מותקפים על ידי שלושה צבועים מנומרים, שנזאי, בנזאי ואד. מופאסה מגיע בזמן ומציל את השניים. באותו הלילה כורת סקאר עם שלושת הצבועים ברית והחבורה מתכננת להרוג את מופאסה וסימבה יורשו, ובכך להשתלט על הממלכה.

 


במלך האריות סקאר מורה לצבועים להבהיל להקת גנואים אל הערוץ שבו טייל סימבה על מנת שירמסו אותו למוות, מופאסה מצליח להגיע אל הערוץ בזמן ומציל את סימבה. מופאסה מטפס על קירות האבנים של הערוץ במטרה לברוח ולא להירמס, לאחר שהוא תופס את זרועו של סקאר במחשבה כי הוא יעלה אותו למעלה ויצילו הוא משחרר את ידו ובכך מפיל את מופאסה למוות. לאחר שהערוץ מתרוקן מהגנויים מגלה סימבה את גופת אביו ופורץ בבכי, סקאר מגיע למקום וגורם לסימבה לחשוב כי הוא האחראי למות אביו ומייעץ לו לו לברוח ולא לחזור לממלכה. לאחר שסימבה בורח מהממלכה מצווה סקאר על הצבועיים להרגו אם כי הוא מצליח לברוח ונעלם, לאחר העלמותו של סימבה מכריז סקאר בצוק התקווה כי מופאסה וסימבה נהרגו ובכך הוא ממנה את עצמו למלך החדש של צוק התקווה.
לאחר שסימבה בורח הוא מתמוטט במדבר מתשישות ומותקף על ידי אוכלי נבלות אך נמצא וניצל על ידי טימון ופומבה, סוריקטה וחזיר יבלות, אשר לוקחים אותו איתם ומטפלים בו. הם מלמדים אותו את תפישת החיים הנהנתנית שלהם שמתגלמת בשיר האקונה מטטה ("ללא דאגות") וכך סימבה גדל אצלם ועוזר להם לצוד אוכל (בעיקר חרקים).

 

במהלך אחד מטיוליו עם טימון ופומבה כאשר הוא כבר גדל, מציל סימבה במלך האריות 1 לצפייה ישירה את טימון ופומבה מלביאה המתגלה כחברת הילדות שלו נלה. סימבה יוצא לטיול יחד עם נלה המספרת לו כי סקאר השתלט על הממלכה, כרת ברית עם הצבועים והרעיב את תושבי צוק התקווה - שנתונה תחת בצורת. סימבה, שעודנו מרגיש רגשות אשמה על מות אביו, מסרב לחזור.
ראפיקי, קוף חכם מסוג מנדריל, מוצא את סימבה ואומר לו כי מופאסה עדיין "חי" ולוקח אותו לאגם מרוחק. כאשר סימבה מביט באגם הוא רואה במקום את השתקפותו של מופאסה אביו, ומסביר לו כי מופאסה חי בתוכו. לאחר שראפיקי נעלם, מבחין סימבה בענן סערה אשר משתנה לצורת פניו של מופאסה המדבר אליו ואומר לו כי הוא שכח מי הוא וכי הוא חייב להדיח את סקאר מהשלטון ולתפוס את מקומו כמלך. סימבה חוזר לצוק התקווה ובעזרת חבריו, נלה, טימון ופובמה, הוא נאבק בסקאר.

 

במלך האריות 1 לצפייה ישירה כאשר מתפנה דרכו של סימבה הוא עולה לצוק התקווה ושם מתעמת עם סקאר. במהלך העימות מתגרה סקאר בסימבה ומספר לו כי הוא האחראי למות אביו וגורם לסימבה לזעום. סימבה מצמיד את סקאר לרצפה תוך כדי שהוא מאלץ אותו לחשוף את האמת לאחרים. קרב מתחיל להתפתח בין הצבועים והלביאות בעוד שסימבה מתעמת עם סקאר בחלק העליון של צוק התקווה. סקאר מתחנן לרחמים מסימבה ואומר לו כי הוא חלק ממשפחתו וכי הצבועים תכננו הכל. סימבה אינו מאמין לסקאר אך חס על חייו ומצווה עליו לברוח ולא לחזור לעולם. לאחר שסימבה משחרר את סקאר הלה תוקף אותו. לאחר קרב קשה בין השניים משליך סימבה מהצוק את סקאר בדומה למה שעשה לאביו. סקאר שורד את הנפילה אך נהרג על ידי הצבועים אשר זועמים על כך ששיקר לסימבה כי הכל הוא פרי תכנונם.
לאחר תום המאבק בין סימבה לסקאר מתחיל לרדת גשם המכבה את האש אשר פרצה במהלך המאבק. סימבה מחבק את טימון ופומבה ומודה להם שהצילו את חייו ועולה לצוק התקווה על מנת לתפוס את השלטון מחדש. זמן קצר לאחר שסימבה תופס את השלטון הוא נישא לנלה ולשניים נולדת גורה קטנה.
 

מלך האריות 1 לצפייה ישירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה