יום שישי, 7 בנובמבר 2014

כל סרטי מלך האריות לצפייה ישירה

כל סרטי מלך האריות לצפייה ישירה

 

כל סרטי מלך האריות לצפייה ישירה מדובבים

מלך האריות 1 לצפייה ישירה
צוק התקווה באפריקה שולט אריה אציל בשם מופאסה בבעלי החיים כמלך. למופאסה נולד בן, סימבה, שעתיד לרשת את הממלכה אחרי שמופאסה ימות. לסימבה דוד קנאי וערמומי בשם סקאר החומד את השלטון בממלכה וכורת ברית עם הצבועים על מנת להפיל את מופאסה. מופאסה מציג לסימבה את הממלכה אך מתרה בו שלא ייכנס לשטח השחור המסוכן. סימבה סקרן ופזיז וסקאר מספר לו כי האזור המכוסה בשחור הוא למעשה בית קברות לפילים ובכך מעורר את סקרנותו של סימבה ללכת אליו. סימבה משכנע את חברתו הלביאה נלה ללכת עמו ל"בית הקברות לפילים" והשניים יוצאים לדרכם. כאשר מגיעים סימבה ונלה ל"בית הקברות לפילים" הם מותקפים על ידי שלושה צבועים מנומרים, שנזאי, בנזאי ואד. מופאסה מגיע בזמן ומציל את השניים. באותו הלילה כורת סקאר עם שלושת הצבועים ברית והחבורה מתכננת להרוג את מופאסה וסימבה יורשו, ובכך להשתלט על הממלכה.


מלך האריות 2 לצפייה ישירה


האריה הצעיר סימבה גדל במלך האריות 2 לצפייה ישירה, והוא שולט ב"צוק התקווה" יחד עם נלה. לזוג נולדה בת בשם קיארה, גורה שובבה ועצמאית, שלעתים קרובות לא שומעת להוראות הוריה ויוצאת מגבולות הממלכה אל הצד האפל. סימבה מגונן על בתו קיארה ושולח את טימון ופומבה לעקוב אחריה ולהשיבה בשלום אליו.
קיארה פוגשת את קובו, יורשו של סקאר, המלך העתידי. בעוד השניים שיחקו יחדיו, צופה בהם זירה, אמו של קובו ובת זוגו של סקאר ואינה מרוצה מהקשר שנרקם בין הגורים. גם סימבה ונלה וכן כל הלביאות מצוק התקווה לא מרוצים מהקשר, משום שהצדדים מסוכסכים, והידידות בין קובו לבין קיארה נקטעת.
הגורים גדלים וכל אחד מהם מקבל את הידע הנחוץ לייעודו במלך האריות 2 לצפייה ישירה: קיארה שנועדה למלוך בעתיד על צוק התקווה מתחנכת לקבל את עול המלכות, וזירה מכשירה את בנה קובו כדי שיוכל בעתיד להרוג את סימבה, להפוך למלך של צוק התקווה ולאפשר איכות חיים טובה לאלו החיים בצד האפל של הממלכה.


 

מלך האריות 3 לצפייה ישירה
כאן  אנחנו יוכלים לראות את מלך האריות 1 לצפייה ישירה ומלך האריות 2 לצפייה ישירה מנוקדת מבט אחרת של טימון ופומבה שניהיו מותג פרסום למלך האריות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה