יום שישי, 7 בנובמבר 2014

מלך האריות 2 לצפייה ישירה



 

מלך האריות 2 לצפייה ישירה



האריה הצעיר סימבה גדל במלך האריות 2 לצפייה ישירה, והוא שולט ב"צוק התקווה" יחד עם נלה. לזוג נולדה בת בשם קיארה, גורה שובבה ועצמאית, שלעתים קרובות לא שומעת להוראות הוריה ויוצאת מגבולות הממלכה אל הצד האפל. סימבה מגונן על בתו קיארה ושולח את טימון ופומבה לעקוב אחריה ולהשיבה בשלום אליו.
קיארה פוגשת את קובו, יורשו של סקאר, המלך העתידי. בעוד השניים שיחקו יחדיו, צופה בהם זירה, אמו של קובו ובת זוגו של סקאר ואינה מרוצה מהקשר שנרקם בין הגורים. גם סימבה ונלה וכן כל הלביאות מצוק התקווה לא מרוצים מהקשר, משום שהצדדים מסוכסכים, והידידות בין קובו לבין קיארה נקטעת.
הגורים גדלים וכל אחד מהם מקבל את הידע הנחוץ לייעודו במלך האריות 2 לצפייה ישירה: קיארה שנועדה למלוך בעתיד על צוק התקווה מתחנכת לקבל את עול המלכות, וזירה מכשירה את בנה קובו כדי שיוכל בעתיד להרוג את סימבה, להפוך למלך של צוק התקווה ולאפשר איכות חיים טובה לאלו החיים בצד האפל של הממלכה.

 

קובו יוצא למשימתו, ומנסה להתיידד עם קיארה כדי שסימבה יקבל אותו אל קבוצת האריות. קיארה מתאהבת בו, אך גם הוא מתאהב בה ואף מתחיל לחבב את סימבה. זירה מגלה כי אינו פועל לפי התוכנית, ומביאה לידיעתו של סימבה כי קובו רצה להרגו. בעקבות זאת, סימבה מגרש את קובו. קיארה בורחת מהעדר כדי למצוא אותו ולחיות עמו. זירה מחליטה שזה הזמן המתאים לתקוף את העדר של סימבה.

 

קיארה וקובו מחליטים שהם לא יכולים לברוח ולהיות רחוקים מהמשפחה, אלא תפקידם לחזור ולחבר בין שני העדרים שהשנאה ביניהם נמשכה זמן רב. במהלך הקרב הפורץ בין שני העדרים, מגיעים קובו וקיארה ומשכנעים את כולם שאפשר לחיות יחד בשלום. זירה עדיין דבקה במטרתה: לחסל את סימבה ולכבוש את צוק התקווה; אך לבסוף היא נופלת מהצוק אל הנהר ומתה (אמנם קיארה הושיטה את ידה לעזור לה לעלות בצוק, אך זירה לא קיבלה את הצעתה).
קובו וקיארה נישאים זה לזו והם עתידים לרשת את צוק התקווה מסימבה ונלה.

 

מלך האריות 2 לצפייה ישירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה