יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

שודדי הקאריביים לצפייה ישירה

 

שודדי הקאריביים לצפייה ישירה


שודדי הקאריביים הוא סדרה של סרטי פנטזיה סרט הרפתקאות המיוצרים על ידי ג'רי ברוקהיימר ומבוסס על הנסיעה בפארק שעשועים של וולט דיסני באותו השם. המנהלים של הסדרה כוללים גור ורבינסקי (1-3), רוב מרשל (4), ויואכים Rønning והאספן סנדברג (5).סדרת תסריט על ידי טרי רוסיו, טד אליוט (1-4), וג'ף נתנזון (5), עם הסיפורים הבאים את הרפתקאותיו של הקפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ), הקפטן ברבוסה (ג'פרי ראש), Joshamee גיבס (קווין מקנאלי ), וויל טרנר (אורלנדו בלום), אליזבת סוואן ו( קירה נייטלי).הסרטים יתקיימו בסביבה היסטורית בדיונית;עולם נשלט במידה רבה על ידי תערובת של גרסאות חלופיות של האימפריה הבריטית וחברת הודו המזרחית, עם הפירטים המייצגים חופש מהשלטון. 
הסרטים התחילו עם שחרורם הראשון על המסך הגדול בשנת 2003 עם שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה, שזכה לביקורות חיוביות מהמבקרים וגרף $ 654,000,000 בעולם. אחרי ההצלחה של הסרט הראשון, וולט דיסני תמונות גילו כי טרילוגיה הייתה בעבודות. הסרט של הזכיינית השני, שכותרת משנה של התיבה של איש מת, שוחרר שלוש שנים מאוחר יותר בשנת 2006;ההמשך היה מוצלח, שובר שיאים הפיננסיים ברחבי העולם ביום הבכורה שלה. בסופו של אותו להיות סרט מספר אחד של השנה על להרוויח $ 1100000000 בקופות ברחבי העולם.הסרט השלישי בסדרה, שכותרת משנה של סוף העולם, ואחריו בשנת 2007, ודיסני הוציא סרט רביעי, שכותרת משנה של זרמים זרים, ב -20 במאי 2011 ב2D הקונבנציונלי, דיגיטלי 3-D וIMAX 3D. על זר Tides הצליח גילום יותר מ 1 מליארד דולרים, והפך לסרט השני בזיכיון והסרט השמיני בהיסטוריה כדי להשיג את זה. עד כה, זיכיון סרט גרף $ 3720000000 ברחבי העולם; זה סרט בסדרה הגבוהה ביותר גילום השמינית בכל הזמנים, וזה היה הזיכיון הראשון שבו יותר מסרט אחד הגעיל 1000000000 $ ברחבי העולם.סרט חמישי, גברים מתים בכתוביות בהיסוס תגידו לא סיפורים, נמצא כעת בפיתוח, והוא נקבע לשחרורו ביולי 7, 2017


 


שודדי הקאריביים קללת הפנינה השחורה לצפייה ישירה
וותי עד הנפח ויל טרנר עם הפיראט תמהוני קפטן ג'ק ספארו כדי להציל את האהבה שלו, אליזבת סוואן, מפירטים מתים בראשות החבר של ג'ק לשעבר הראשון, הקפטן ברבוסה. ג'ק רוצה נקמה ברבוסה, שעזב אותו תקוע על אי לפני שגונב את ספינתו, הפנינה השחורה, יחד עם 882 חתיכות של זהב אצטקי המקולל.





 


שודדי הקאריביים תיבה של איש מת לצפייה ישירה
לורד קאטלר בקט של מזרח הודו חברת סחר המעצרים ואליזבת לסיוע הקפטן ג'ק ספארו בסרט הקודם. בקט מציע חנינה אם ויל מסכים לחפש את המצפן של ג'ק, בניסיון למצוא החזה של האיש המת - ובתוך, הלב המרושע דייווי ג'ונס - אשר ייתן שליטה בקט של הים. עם זאת, ג'ק רוצה החזה להימלט מחוב שלא שולם עם ג'ונס, שגידל את הפנינה השחורה מקרקעית הים (לאחר שהוטבע על ידי בקט) ועשה ג'ק הקפטן במשך 13 שנה בתמורה לשירות 100 שנים על ספינתו של ג'ונס.



 


שודדי הקאריביים סוף העולם לצפייה ישירה
הלורד בקט זוכה לכוח בגלל דייוי ג'ונס, ועם העזרה של ספינתו של ג'ונס, ההולנדי המעופף, שהוא עכשיו ביצוע תוכניותיו לכבות פירטיות לנצח. לעמוד מול מזרח הודו מסחר ושות ', וויל, אליזבת, ברבוסה, וצוות של הפנינה השחורה החל לעסוק בהצלת הקפטן ג'ק ספארו לוקר דייווי ג'ונס.כאחד מאדוני פיראטים תשעת, יש צורך בג'ק כדי לזמן את אלת עתיקה עם הכח להביס את כוחותיו של בקט.


 

שודדי הקאריביים זרמים זרים לצפייה ישירה
קפטן ג'ק ספארו הוא למסע כדי למצוא את המעיין האגדי של נוער וחוצה נתיבים עם מאהב לשעבר, אנג'ליקה. היא מכריחה את ג'ק סיפון נקמתה של המלכה אן, ספינה בפיקודו של הפיראט שחור הזקן הידוע לשמצה, אביו של אנג'ליקה. שניהם גם בחיפוש המזרקה; אנג'ליקה להציל את נשמתו של אביה, שחור הזקן לברוח נבואה של מותו בידיו של אדם אחד רגליים. הצטרפות לציד היא קפטן פיראט לשעבר ברבוסה, עכשיו מלחמה פרטית בצי של מלך ג'ורג 'השני, שהוא במרוץ נגד הספרדי למזרקה
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה