יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

שודדי הקאריביים קללת הפנינה השחורה לצפייה ישירה


שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה

שודדי הקאריביים קללת הפנינה השחורה לצפייה ישירה


צוותי עד הנפח ויל טרנר עם הפיראט תמהוני קפטן ג'ק ספארו כדי להציל את האהבה שלו, אליזבת סוואן, מפירטים מתים בראשות החבר של ג'ק לשעבר הראשון, הקפטן ברבוסה. ג'ק רוצה נקמה ברבוסה, שעזב אותו תקוע על אי לפני שגונב את ספינתו, הפנינה השחורה, יחד עם 882 חתיכות של זהב אצטקי המקולל.

 

אין ספק שאחד הסרטים המוצלחים של שודדי הקאריביים קללת הפנינה השחורה לצפייה ישירה סרט לכל גיל . בסרט כמו תמיד תוכלו למצוא את קפטן גיק ספרו שהוא השחקן הראשי של שודדי הקאריביים קללת הפנינה השחורה לצפייה ישירה עם תרגום , זהו הסרט הראשון בסדרה של שודדי הקאריביים.


 
שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה לצפייה ישירה הוא ההרפתקה גבוה ים המרגש עם טוויסט מסתורי שהתחיל את הכל.הקפטן ג'ק השובב עדיין המקסים של ספארו (ג'וני דפ) מתהפך חיי פיראט אידילי אחרי יריביו, הקפטן ברבוסה הערמומית (ג'פרי הראש), גונבת את ספינתו, הפנינה השחורה, ולאחר מכן תוקפת את העיר של הבת היפה של מושל פורט רויאל-חטיפה , אליזבת (קירה נייטלי).בניסיון אבירי להציל אותה ולשחזר את הפנינה השחורה, חבר ילדותה של אליזבת וויל טרנר מצטרף כוחות עם ג'ק. מה אינו יודע הוא שאוצר מקולל שנידון ברבוסה וצוות שלו לחיות לנצח כמת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה