יום שבת, 8 בנובמבר 2014

טיטאניק לצפייה ישירה

 

טיטאניק לצפייה ישירה


בשנת 1996, צייד אוצרות ברוק לובט וצוות שלו על סיפונה של ספינת המ
חקר Keldysh לחפש את שרידי טיטניקfora לשרשרת עםa יהלום נדיר,the הלב של האוקיינוס. הם להתאוששa בטוחים המכיליםa ציור של אישה צעירה עונדת את הענק מיום 14 באפריל 1912,the יום הספינה פגעה בקרחון. [הערה 1] רוז דוסון קלברט,inthe בציורthe האישה, הוא הביא על סיפונה של Keldysh ואומר לובט חוויותיהher על סיפונה של הטיטאניק.
בשינה 1912 סאות'המפטון בטיטאניק לצפייה ישירה, נוסע במחלקה הראשונה 17 בת רוז דוויט Bukater, קאל הוקליher ארוסה,and ולוח האם רותherthe טיטניק. רות מדגישה כי נישואיה של רוז יפתרו בעיות הכספיות של Bukaters דוויט. נסער על האירוסין, רוז רואה קפיצה מהירכים; ג'ק דוסון,a אמן חסר כל, משכנע אותה שלא. גיליתי עם ג'ק, רוז אומר קאל שהיא מציצה אל מעבר לקצה וג'ק הציל אותה מנפילה. היא מציעהtoan לקאל אדישthat שג'ק מגיע תמורה. הוא מזמין את ג'ק לסעוד איתם במחלקה הראשונהthe בלילה הבא. ג'ק ורוז לפתח ידידות מהוססת, קאל ורות חושש ממנו. בעקבות ארוחת ערב, רוז מצטרף בחשאי ג'ק במסיבה במחלקה שלישית.

 

מודע למורת רוחו של קאל ורות, רוז דוחה את חיזוריו של ג'ק בטיטאניק לצפייה ישירה, אבל מבין שהיא מעדיפה אותו על פני קאל. לאחר rendezvousing על החרטום בשקיעה, רוז לוקח את ג'ק לחדר שלה מדינה; על פי בקשתה, ג'ק סקיצות רוז פוזות,the הלב לובש האירוסין של קאל נוכחי העירום שלthe שרשרת האוקיינוס. הן מתחמקות משומר ראשו של קאלand ולקיים יחסי מיןinan ברכב בתוךthe תא המטען. על הסיפון הקדמי, הם עדים להתנגשות עם קרחוןand ולשמועthe קצינים ומעצב דנים את רצינותה.
קאל מגלה הסקיצה של ג'ק רוזanda ונימה לועגת ממנה בכספת שלו יחד עםthe השרשרת. כאשר ג'ק ורוז מנסים לספר קאל שלthe ההתנגשות, יש לו משרתוhis מחליק את הענק לכיסו של ג'קand ומאשים אותו בגניבה. ג'ק נעצר, נלקח למשרדthe "נשק Master-atב-, ונכבל באזיקים לצינור. קאל מעמיד את השרשרת בכיס מעיילוhis own.

 
עםthe טביעת הספינה, רוז בורח קאל ואמא שלה,who h
as שעלתה על סירת הצלה,and ומציל את ג'ק. על סיפון הסירה, קאל וג'ק לעודד אותה לעלות על סירת הצלה; קאל טוען שהוא יכול לקבל את עצמו וג'ק בבטחה. לאחר לוחות רוז אחד, קאל אומר לג'קthe ההסדר הוא רק לעצמו.Asכמוריד אותה הסירה, רוז מחליט שהיא לא יכולה להשאיר את ג'ק וקופצת בחזרה על לוח. קאל לוקח את אקדחו של המשרת שלו ורודף אחרי רוז וג'ק אל אולם אוכל ברמה הראשונה מציף. לאחר השימוש של עד התחמושת שלו, קאל מבין שהוא נתן את מעילו וכתוצאה מכךthe השרשרתto לרוז. מאוחר יותר הוא לוחותa סירת הצלה מתקפלת על ידי ביצוע ילד אבוד.
לאחר המתמודדים כמה מכשולים, ג'ק ורוז לחזורthe לסיפון הסירה.Theסירות ההצלהhave שיצאוand ונוסעים נופלים אל מותםasthe כחמור עולה מתוךthe המים.Theהספינה שוברתin במחצית, הרמת הירכתיים לאוויר. ג'ק ורוז לרכב עליו לאוקיינוס והוא עוזר לה עלa לוח עץ קליל מספיק רק לאדם אחד. הוא מבטיח לה שהיא תמותan אישה זקנה, חמה במיטה שלה. הוא מת מהיפותרמיה, אבל היא נשמרה.


 

עם רוז מסתיר מן קאל בדרך,the Carpathia RMS לוקחthe ניצוליםto לניו יורק,
שם רוז נותן את שמהheras כרוז דוסון. מאוחר יותר היא לומדת כי קאל התאבד לאחר שאבד הכל בשינה 1929 בוול סטריט לקרוס.
לובט נוטש את החיפוש שלו אחרי ששמע את סיפורה של רוז. לבד על ירכתיthe Keldysh, רוז לוקח את הלב של האוקיינוס - ברשותה לכל אורך הדרך -and ומפיל אותו לים מעל לאתר הטביעה. בזמן שהיא לכאורה ישנה במיטה שלה, תמונות בשידה שלה מתארותa חיי חופש והרפתקאות בהשראת ג'ק.Aרוז צעיר מתאחד עם ג'קat בגרנד המדרגותthe של הטיטאניק, מחאו כפיים על ידי נספים.

טיטאניק לצפייה ישירה





 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה